Name:
Shipping Address :
Phone No. :
Email Address:
Package ALSD2 (Semenajung Malaysia) None
Package A (RM690)
Package B (RM630)
Package C (RM390)
Package D (RM330)
Pekej *IH1 (RM280)
Pekej *IH2 (RM430)
Package ALSD2 (Sabah & Sarawak) None
Package A (RM760)
Package B (RM720)
Package C (RM430)
Package D (RM380)
Pekej *IH1 (RM310)
Pekej *IH2 (RM460)
Payment : COD (Shah Alam Area only)
MAYBANK2u.com
PeBANK.com
RHB Online

Click here to put a form like this on your site.

Sunday, June 24, 2012

Slim Diet II Diluluskan KKM & JAKIM


Ok disebabkan masih ada pengguna or bakal pengguna yang masih ragu2..disini ada sedikit info adakah Slim Diet II Diluluskan KKM?

Ya...SDII ada kelulusan KKM.. barang import dari negara luar, sudah tentu kena dapatkan kelulusan KKM... Produk ini sudah masuk singapore, australia, hongkong, japan, taiwan, dan byk negara. Singapore adalah negara mempunyai peraturan terketat didunia.... Jika singapore sudah masuk sudah tentu KKM meluluskan..

SDII berkonsepkan Protein Sparing Modified Fast adalah suatu konsep selamat yang telah dibangunkan oleh dua doktor di Harvard Medical School melalui kajian yang terperinci oleh Dr George Cahill dan Dr George Blackburn.

New Image mempunyai Kawalan Kualiti Yang Ketat iaitu Liabiliti Insuran Produk NZ$20juta (RM47juta) sekiranya memudaratkan penggunanya..

SDII juga terjual seluruh dunia selama 21 tahun lamanya.

SDII bukan barang seludup.. New image adalah sykt berdaftar.. brg import yg memasuki malaysia.. mesti mndpt kelulusan dr badan-badan tertentu.. malaysia juga ada peraturan.. Tak pasal2 lesen sykt akan di tarik balik kalau tak cukup syarat... tapi di tin SDII mmg takde cop KKM.. sebab dikilangkan di new zealand.. dibungkus disana.. senang cite fully imported... nak tengok certificated KKM leh datang ke HQ New Image International di North Point Mid Valley...

SDII adalah makanan tambahan berbentuk susu soya... cuba lihat di tin susu Anlene? mereka juga tiada logo KKM.. sama seperti SDII.. ia bukan ubat.. jikalau ubat memang harus mempunyai logo.



 Sijil HALAL yg dikeluarkan oleh New Zealand Islamic

 
 Logo HALAL yg terdapat di belakang tin ALSD2


Product yang berkualiti keluaran New Image International, New Zealand 
dan semestinya adalah
 HALAL!!!
KK

0 comments:

Post a Comment