Name:
Shipping Address :
Phone No. :
Email Address:
Package ALSD2 (Semenajung Malaysia) None
Package A (RM690)
Package B (RM630)
Package C (RM390)
Package D (RM330)
Pekej *IH1 (RM280)
Pekej *IH2 (RM430)
Package ALSD2 (Sabah & Sarawak) None
Package A (RM760)
Package B (RM720)
Package C (RM430)
Package D (RM380)
Pekej *IH1 (RM310)
Pekej *IH2 (RM460)
Payment : COD (Shah Alam Area only)
MAYBANK2u.com
PeBANK.com
RHB Online

Click here to put a form like this on your site.

Monday, September 24, 2012

Anugerah & Pengiktirafan & Sijil


Diasaskan pada 1984, New Image International adalah salah satu daripada pengeluar produk kesihatan dan jualan langsung di Asia rantau Pasifik.
Berasal dari New Zealand, pelanggan telah bertambah dengan cepat sekali melalui agen-agen di Australia, Indonesia, Malaysia, New Zealand, the Philippines, Singapore and Taiwan.
Ia adalah pengalaman yang tidak ternilai, New Image melancarkan strategi untuk memperkembangkan pada tahun. Perjalanan ini akan membawa syarikat masuk ke seluruh rantau Asian pada tahun yang akan datang dan dengan pembangunan yang baru, kini ia menawarkan peluang kewangan yang terbaik di Asia.
Sekarang ini syarikat-syarikat yang sedang membesar bertahan selama beberapa tahun lebih daripada lima tahun dan hanya sedikit selepas 21 tahun. Kejayaan New Image bertahan adalah berasaskan daripada empat bahan-bahan utama: produk-produk yang sangat baik, system yang berkesan, pemikiran yang hebat dan satu semangat keusahawanan.

Misi Penyata
New Image akan memberi peluang yang sama untuk menyatukan orang di seluruh dunia, dan meningkatkan kualiti mereka terhadap kehidupan perusahaan pemasaran bebas dengan kualiti produk yang tinggi dalam penyesuaian produk kita dengan kesihatan, jaminan kewangan dan perkembangan peribadi.

Produk Terbaik
New Image adalah yang pertama dan satu-satunya pembekal terbesar colostrum di dunia, was the first and is one of the world's largest retailers of colostrum, produk kesihatan yang paling bagus di dunia. Colostrum akan menjadi produk yang paling mahal pada lima tahun yang akan datang demi memastikan perkembangan tahunan yang dramatik.
Lanjutan julat membuktikan jualan daripada produk Ultra Diet adalah yang terlaris untuk PowerPill FE-3 menamatkan jualan langsung yang tidak sesuai. New Image telah Berjaya kerana pelanggan terus membeli produk produk tersebut ; julat produk colostrum terbaru membuatkannya tiada tandingan lagi.

Anugeran Perdagangan Eksport New Zealand
  1. Memenangi Anugerah Perdagangan Eksport NZ pada 6 Jun 2003. Usahawan Muda yang mendapat Anugerah Tahunan New Zealand 2003. Graeme Clegg Pemenang Kategori ‘Teknologi & komunikasi’
  2. Diberikan hanya kepada beberapa industri syarikat terkemuka setiap.
  3. New Image adalah yang pertama dan satu-satunya perniagaan/pengeksport colostrum terbesar di dunia.
  4. Satu-satunya syarikat mendapat anugerah daripada Perdana Menteri (Rt Hon Helen Clark).
  5. New Image berbangga untuk mempamerkan tanda paku diadakan hanya untuk pengeksport terbaik.
Sijil













0 comments:

Post a Comment