Name:
Shipping Address :
Phone No. :
Email Address:
Package ALSD2 (Semenajung Malaysia) None
Package A (RM690)
Package B (RM630)
Package C (RM390)
Package D (RM330)
Pekej *IH1 (RM280)
Pekej *IH2 (RM430)
Package ALSD2 (Sabah & Sarawak) None
Package A (RM760)
Package B (RM720)
Package C (RM430)
Package D (RM380)
Pekej *IH1 (RM310)
Pekej *IH2 (RM460)
Payment : COD (Shah Alam Area only)
MAYBANK2u.com
PeBANK.com
RHB Online

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday, November 28, 2012

Apa Itu Ketostik & Fungsinya?


KETAHUI KEPUTUSAN UJIAN AIR KENCING ANDA MELALUI KETOSTIK!! (BERTUJUAN UNTUK MENGAWAL PENGAMBILAN KARBOHIDRAT YANG BERLEBIHAN)
.


Untuk menguji pembakaran lemak dalam badan di tahap yang paling ideal ketika pengambilan Alphalipid Slim Diet 2. Setelah mengamalkan pengambilan ALSD 2 selama 3 hari, pada hari ke-4 anda dikehendaki membuat ujian air kencing pada Ketostik bagi mengetahui sama ada badan anda telah mula memecahkan /membakar lemak pada tahap yang ideal.Buat ujian ini waktu pagi ketika bangun dari tidur atau 6 jam selepas makan, celup 1 ketostik pada air kencing & tunggu hasil warna selepas selama 1 minit... Anda akan ketahui pengambilan karbohidrat & meminum air putih adalah adalah dengan cara yang betul atau tidak.

Sila berikan Ketostik anda sebagai bukti bahawa anda telah benar-benar mengikuti program SD 2.



-
PUTIH = ketone tidak hadir di dalam air kencing, menandakan anda telah mengambil makanan sumber karbohidrat yang berlebihan dari 35 gram yang dibenarkan dalam sehari.
-
PINK  CAIR = bacaan kurang memberansangkan. ketone hadir di dalam air kencing menandakan lemak di bakar secara kadar yang sedikit.
-
PINK TERANG = bacaan IDEAL. ketone hadir di dalam air kencing menandakan lemak di bakar secara maksimum.
-
PINK PEKAT =   bacaan kurang memberansangkan. ketone hadir di dalam air kencing menandakan lemak di bakar secara kadar yang sedikit kerana juga faktor-faktor kurang air dalam badan.lebihkan air mineral untuk menstabilkan proses pembakaran lemak.
-
PURPLE = terlalu banyak ketone hadir di dalam air kencing, anda boleh menambahkan sedikit karbohidrat dalam pengambilan makanan dan lebihkan air mineral untuk menstabilkan proses pembakaran lemak. 

-
Jika anda mengikuti plan diet ALSD2 secara disiplin dan teratur, bacaan ketostik anda boleh memberikan gambaran tentang kejayaan badan anda membakar lemak yang terkumpul.
Ideally, diet yang betul dan penurunan berat secara selamat akan memberikan bacaan strip berwarna pink.
Dengan ujian Ketostik ini memastikan anda tidak melakukan penipuan terhadap pengambilan KARBO & MANISAN. Jadi tiada istilah TIDAK TURUN kg lagi selepas ini. Kerana ujian ketostik ini yang akan memastikan kita ada mengambil KARBO & MANISAN atau tidak.

Baca link ini untuk ketahui Kenapa perlu Diet KARBO & MANISAN?

0 comments:

Post a Comment