Name:
Shipping Address :
Phone No. :
Email Address:
Package ALSD2 (Semenajung Malaysia) None
Package A (RM690)
Package B (RM630)
Package C (RM390)
Package D (RM330)
Pekej *IH1 (RM280)
Pekej *IH2 (RM430)
Package ALSD2 (Sabah & Sarawak) None
Package A (RM760)
Package B (RM720)
Package C (RM430)
Package D (RM380)
Pekej *IH1 (RM310)
Pekej *IH2 (RM460)
Payment : COD (Shah Alam Area only)
MAYBANK2u.com
PeBANK.com
RHB Online

Click here to put a form like this on your site.

Tuesday, November 6, 2012

Kenapa NEW IMAGE




Kenapa New Image?

Kebanyakan produk New Image menggalakkan pemakanan baik dan kehidupan sihat. Ia termasuklah satu julat unik vitamin dan mineral tambahan yang dibuat untuk meningkatkan kesejahteraan fizikal dan mental. Banyak rangkaian berbeza syarikat-syarikat pemasaran yang adalah hanya menjual produk yang boleh didapati di tempat lain, anda boleh yakin bahawa produk New Image membuat satu perbezaan yang penting dan berguna untuk kehidupan manusia.
Kita hidup dalam zaman perniagaan integriti. Zaman dimana manusia sedang mengubah nilai tradisi lama kepada nilai kebenaran dan integrity. Cara hidup lewat zaman 80an adalah cara taraf hidup mereka lebih semula jadi dan sihat. Sekarang adalah dimana aliran ini dapat dilihat daripada cara kita menjaga diri kita. Makanan segera secara perlahan telah menggantikan makanan yang sihat dan semula jadi. Cara hidup manusia telah berubah.
Lebih ramai rakyat telah menganggap senaman ringan adalah satu cara untuk mengekalkan kecergasan dan kesihatan. Perubatan tradisional telah menjadi persoalan. Bukan sahaja dikalangan orang awam malah juga dikalangan profession perubatan. Juga masih ramai rakyat sedang mengubah kepada alternatif lain untuk berubat seperti homeopati, akupunktur dan perubatan holistik.
Perubatan masyarakat sekarang baru saja mempertimbangkan semula peranan vitamin dan mineral yang memainkan peranan penting dalam promosi kesihatan itu. Ini tidak mendorong pengeluar kepada perubahan. Mereka mewakili satu anjakan dalam kesedaran awam daripada persoalan penjagaan kesihatan pada zaman kuno dengan zaman kelahiran revolusi perindustrian.
Perubahan sikap ini berlaku setiap hari didalam masyarakat maju di seluruh dunia. Ia seharusnya tidak mengejutkan bahawa kesihatan dan pemakanan adalah industri yang paling cepat berkembang di dunia selagi manusia sedar bahawa merealisasikan satu diet yang sihat adalah peranan yang sangat penting dalam perjalanan kehidupan yang seimbang dan memuaskan hati.
New Image menyokong perubahan pada sikap ini dan menyediakan julat unik vitamin, herba dan mineral tambahan yang wujud daripada kajian selama bertahun-tahun daripada beberapa orang yang berfikiran bijak tentang kesihatan antarabangsa dan industri pemakanan.


0 comments:

Post a Comment