Name:
Shipping Address :
Phone No. :
Email Address:
Package ALSD2 (Semenajung Malaysia) None
Package A (RM690)
Package B (RM630)
Package C (RM390)
Package D (RM330)
Pekej *IH1 (RM280)
Pekej *IH2 (RM430)
Package ALSD2 (Sabah & Sarawak) None
Package A (RM760)
Package B (RM720)
Package C (RM430)
Package D (RM380)
Pekej *IH1 (RM310)
Pekej *IH2 (RM460)
Payment : COD (Shah Alam Area only)
MAYBANK2u.com
PeBANK.com
RHB Online

Click here to put a form like this on your site.

Wednesday, November 28, 2012

Bagaimana ALSD2 Mengerjakan LEMAK anda?

 
Sudah pasti ramai yang tertanya-tanya & ingin mengetahaui bagaimanakan ALPHALIPID SD membakar lemak didalam badan kita? Dan bagamaina penurunan berat badan boleh berlaku sehingga 2-5KG penurunan dalam masa 1 minggu sahaja? Pasti ada juga yang nak tahu apa ALSD2 ini membeuatkan penggunanya kerap ke-jamban kah? :) Ingin saya tekankan disini, ALSD2 tidak akan membuatkan anda kerap membuang air besar. Keranan produk ini adalah berasakan bahan semulajadi. Tiada bahan seperti jamu atau herba yang membuatkan anda sakit-sakit perut & membuang air besar sahaja.

  
Badan mempunyai program secara semula jadi penambahan berat badan yang sepatutnya sistem terancang / kehilangan. Contohnya – jika anda makan lebih kalori berbanding anda membakar untuk tenaga, anda boleh menjadi gemuk. Ia adalah penting untuk memahami bahawa metabolisma setiap orang adalah berlainan. Ini dikira pada sesetengah orang yang makan sedikit, tetapi berat badan bertambah, manakala orang lain yang makan banyak dan kekal kurus dan ramping.

Prinsip program ALSD2 adalah untuk menghilangkan berat badan secara semula jadi melalui sistem mengawal pengambilan karbohidrat harian anda. Ia sebenarnya hanya system pengunduran penambahan berat badan – jika anda kurang makan karbohidrat daripada anda memerlukan tenaga, lemak tersimpan di badan anda akan terbakar untuk memberi badan anda keperluan tenaga. Ia adalah kerana penting untuk membuat catatan dengan cermat untuk semua karbohidrat harian yang diambil. Salah satu kunci utama program kami adalan memperkenalkan kepada anda tentang Tahap Karbohidrat kritikal anda.Ketosis.
Pengambilan karbohidrat adalah terkawal supaya apabila paras gula dalam darah berkurangan, badan anda akan bertukar kepada pembakaran lemak untuk tenaga dan menghasilkan ketosis. Bentuk ketosis ini adalah hypoglycaemic ketosis yang sangat berbeza daripada hyperglycaemic ketosis berlaku dengan kencing manis.
Ketosis adalah proses semula jadi membakar lemak untuk tenaga. Semua hidupan mempunyai tanggungjawab. Semasa kelahiran kita dilahirkan berwarna merah jambu. Bayi kehilangan sedikit berat badan selama beberapa hari pertama dan kebanyakan daripada ini merupakan proses pembakaran lemak yang membekalkan tenaga yang diperlukan sehingga sistem penghadamannya berfungsi sepenuhnya.
Menggunakan ketosis untuk menhilangkan berat badan terdapat beberapa kelebihan :
  • Kehilangan berat dengan cepat – 250g – 500g minimum setiap hari (lebih dalam minggu pertama) yang setanding dengan yang dicapai semasa puasa lengkap.
  • Peningkatan tenaga – Membakar 500g lemak akan mengeluarkan 3,600 kalori tenaga
  • Peningkatan kapasiti mental – Ketones apabila digunakan seperti satu bahan api untuk otak, boleh meningkatkan tumpuan dan kapasiti ingatan.
  • Imbangan cecair – Diet kalori rendah biasanya tidak mempunyai kapasiti untuk menghasilkan penahanan bendalir, terutamanya dengan orang yang sangat gemuk. Diet Protein-Sparing Modified Fast adalah baki-baki cecair badan.

0 comments:

Post a Comment